Beoordelingen van Eetcafé De Haven Werkendam

Recente recensies

5.0
Was lekker
gisteren
Emmy
22 oktober 2021

Het eten is prima, hier is niets op aan te merken! Alleen wordt er met regelmaat iets vergeten bij een bestelling, in dit geval de satesaus bij de saté schotel.

Christine
14 oktober 2021

Dacht nog even de hond uit te laten... not! Heel snel bezorgd! Top!

Marina de Boef
13 oktober 2021

Kipfile mag malser, en niet in stukjes, want dan wordt het sneller hard. Bezorging was perfect op tijd.

jan
11 oktober 2021
Hendrie Wildenbeest
10 oktober 2021

Laat eten was niet lekmer

Ellen
8 oktober 2021

Pizza prima, smakelijk en groot! De betaling online tegen kosten vind ik achterhaald. En vul de mogelijkheid om ter plaatse te pinnen toe. Komen we zeker vaker!

Konings
7 oktober 2021

Jammer dat er geen knoflook zonder knoflook meer is maar wel begrijpelijk misschien dat er niet veel verkocht werdt maar ik mis het wel hoor

Gerco Kamsteeg
3 oktober 2021

Hou dit vol zo

Pols Anouchka
30 september 2021
L van Oord
21 september 2021

Turks broodje bij shoarma niet lekker pita broodje vinden wij beter.in vervolg dus. Weergevonden een pita groet l.vo

Jerry Seshie
19 september 2021
Wijnings
3 september 2021

Het eten was heerlijk.. Lekker gegeten.. alleen was de bezorging 25 min later dan was afgesproken.. Das dan weer jammer..

Patrick
29 augustus 2021

Het eten was heerlijk maar wel een uur eerder dan ik had opgegeven.Ik geef niet voor niks een tijd op. Eet altijd rond 19.00 en niet om 18.00 uur. Volgende keer zal ik het ook niet aannemen en zeggen dat hij afgesproken tijd terug kan komen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pols
28 augustus 2021

Zoals altijd , alles erg lekker en verzorgd.

van der Linden
2 augustus 2021

Aangegeven om rond 19:15 het eten te willen ontvangen, komt het een half uur eerder. Als die optie er was geweest had ik wel "zo snel mogelijk" aangevinkt. En tot slot was het nog aan de koude kant

Sjaan van heuvel
2 augustus 2021

18.12 uur besteld, eten bezorgd om 20.05 uur duurt veel te lang terwijl er wordt aangegeven bezorging om 19.15 uur. Altijd de zelfde smoes dat druk is

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klant
30 juli 2021

Helemaal perfect en heel erg lekker.

A.S
18 juli 2021
F.R.
18 juli 2021

Pizza’s zijn kleiner dan we gewend zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacky
14 juli 2021

Altijd goed en altijd snel

Mel
10 juli 2021

Heerlijke pizzaas weer!

Pols
5 juli 2021

Shoarma pizza , erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van berchum
4 juli 2021

De ene keer wordt de saus vergeten gisteren de frites maar we zijn allemaal mensen we vergeten allemaal wel eens wat volgende keer beter

joop
4 juli 2021

super goed netjes verpakt en zeer snelle levering zeker aanraden

Paulina
26 juni 2021
Jurjen
19 juni 2021

Goed eten en zeker genoeg. Hadden om zes uur eten besteld en werden gebeld of het om 17:30 mocht ivm een buitenrit. Prima alleen toen het om 17:10 al arriveerde was het wel wat vroeg.

Peter van Veen
14 juni 2021

Lekker gegeten van de kip dönerschotel!

Tim (Solid Systems) Steenbergen
11 juni 2021

Er zat geen sla op. Verder vond ik het vrij duur vergeleken met andere restaurants. De kwaliteit was wel prima.

Reactie van Eetcafé De Haven

Beste Tim, onze kapsalons worden “standaard” zonder sla geleverd, dit wordt ook aangegeven bovenaan de menu, én er wordt gevraagd wanneer u een kapsalon aanklikt of u ook sla wilt hebben, u kunt het niet missen. Over onze prijzen gesproken, wij verkopen zoals u ook aangeeft producten van hoge kwaliteit, deze zijn logischerwijs ook hoger met inkoopprijs, hiermee zullen we niet gaan stunten of ons vergelijken met andere restaurants. Wél hebben wij een loyaliteitsprogramma: digitale spaarkaart waarmee u kunt sparen voor korting. Tot ziens!

Jacky
1 juni 2021

Altijd goed! Altijd lekker! Altijd op tijd!

JW
25 mei 2021

Lekker gegeten, netjes op tijd bezorgd en ruime porties!

W Ippel
25 mei 2021

Goede bezorging op afgesproken tijd. Pizza. s waren lekker waren Zijn zeer tevreden of alles

Rien Kkein Meuleman
24 mei 2021

Verkeerde geleverd, 2X Vlees besteld, bak kipnuggets ontvangen, met 4x dezelfde saus. Ook saté vlees was taai en de doorgekookte saté saus apart. Echt geen aanrader! Wel op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gijs
15 mei 2021

2 pizza's besteld om 18.20 en het zou bezorgd worden om 19.25. Om 19.40 gebeld waar het bleef en kreeg te horen dat de bezorger onderweg was, met 1 pizza..... Andere was even vergeten, zat nu in de oven en werd 25 minuten later geleverd. Vooral dat ik geen sorry te horen kreeg stuitte me tegen de borst. Het eten was overigens zoals altijd prima en het bestellen en betalen via de app werkt uitstekend.

Groeneveld
13 mei 2021
Connie
13 mei 2021

Super lekkere pizza, goed vol belegd en goed warm

Elly Verschoor
10 mei 2021

Zo jammer dat de friet al bijna koud zijn bij bezorging Is daar geen andere oplossing voor? Verder alles zeer goed .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JC
9 mei 2021

Was weer heerlijk miste alleen de salade!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van den Heuvel
30 april 2021

De bezorging was goed, heel vriendelijke man. De gyros viel enorm tegen, zowel mijn partner als ik konden er geen gyros uithalen, maar het smaakte en zag eruit als shoarma. De kapsalon, friet en pita kaas waren wel goed.

sjaan van den heuvel
30 april 2021

prima!

Theo
28 april 2021

Eten was goed, alleen was er geen saus bij maar die was wel besteld!

Theo
28 april 2021
jeannette
26 april 2021
Klop
18 april 2021
GK
18 april 2021

Het vlees is goed,shoarma ,doner en ook de salade. En goed verzorgd. Alleen de friet is echt slecht. Echt onder de maat. Dit moet echt verbeterd worden. Als de friet nu ook zo goed wordt als het vlees dan zal ik zeker meer bestellen.

van der Linden
11 april 2021

Laatste paar keer de bezorging veel te laat en dan bedoel niet een half uurtje later, maar in het ergste geval was dit zelfs meer dan 1 uur later. Gister de tijd om 19:00 aangegeven, bezorging een half uur te vroeg. Als ik dat gewild had, had ik wel 18:30 aangegeven of zo snel mogelijk. Tijden die klanten kunnen aanvinken, wordt vaak gedaan vanwege een rede. Omdat ze dan pas bijvoorbeeld net nog geen 30min thuis zijn of watvoor reden dan ook. Maar wel een verbetering t.o.v vorige keren.

Lia de Ruiter
10 april 2021

Lekker gegeten. Alles van de bestelling zat erbij. Dit is niet altijd het geval.

Ans Ippel
6 april 2021

Tevreden over de bezorging het eten ook prima dus tevreden

Jip
2 april 2021

Super snel bezorgd en heerlijk gegeten.

Sonneveld
27 maart 2021

Heerlijk!

Johan de Keijzer
26 maart 2021

Lekker gegeten, snelle bezorging.

Kees van vugt
24 maart 2021

Altijd snel bezorgd en super goede kwaliteit. Top!

Jacky Hofman
24 maart 2021

Altijd goed en lekker eten !

Ans Ippel
21 maart 2021
Wilma Verhelst
19 maart 2021

De pizza shoarma was geweldig! Rijk belegd met goede ingrediënten en smaakte heerlijk! De pizza salami was ook lekker, wat ons betreft zou er wel wat meer salami op mogen. Fijn dat de pizza’s een dunne bodem hebben en goed tot de rand belegd zijn. We hebben heerlijk gegeten!

Maikel
13 maart 2021

Eenvoudig via de site een over heerlijke pizza besteld.

JvM
10 maart 2021

Eten werd te laat bezorgd. Hier werd wel over gebeld.

GD
7 maart 2021

fijne snelle bezorging + goed eten!

Kees Groeneveld
7 maart 2021
Theo
7 maart 2021
Peter
6 maart 2021

Het eten was een half uur te laat. Was ook niet de eerste keer dat dit gebeurde

Van der Linden
6 maart 2021

Was goed en eigenlijk te veel ,goede prijs kwaliteit verhouding. Tevens is keurig binnen de afgesproken tijd bezorgd , dus een aanrader.

Stelt
5 maart 2021

hastikke lekker maar zijn altijd te laat

JC
28 februari 2021

Was weer heerlijk!,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A Ippel
28 februari 2021

We hadden 3 pizza's besteld 2 werden er bezorgd en de 3e moest opnieuw telefonisch besteld worden toen de 2 andere afgeleverd werden was nr 3 er namelijk niet bij Jammer wij hadden onze pizza bij na op toen werd pizza nummer 3 pas bezorgd en konden we jammer genoeg niet gezellig met elkaar eten ,

Richard
27 februari 2021
Lia de R
24 februari 2021

Deze keer super tevreden over alles. Bezorging snel, eten lekker en..... In tegenstelling tot de vorige keer... De frietjes zaten er nu wel bij. Kortom.. Ik heb heerlijk gegeten.

Will
22 februari 2021

Weer super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pols
22 februari 2021

Ik verval in herhaling , maar weer alles erg goed , eten lekker en goed warm , weer de oude patat terug viel ons op , dus wij blij , maar smaken verschillen, snelle en vriendelijke bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edwin De heus
21 februari 2021

Het is een goed restaurant zit er altijd op m’n gemak en de mensen zijn erg vriendelijk en het eten vind ook goed.

Lia de Ruiter
16 februari 2021

Mistte de frietjes en het vlees was niet super warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lennart Bos
14 februari 2021

Veeeeeel. Te laat

Cx
13 februari 2021

Altijd lekker, duurt soms wat lang

Anoniem
13 februari 2021

Vanavond besteld, het zou om 18:00 uur bezorgd worden. Werd pas 18:45. Ons meisje van 2 jaar zou mee eten maar doordat ze veelste laat waren zat dat er niet in. Alles was koud, en ook aan de telefoon waren ze niet heel behulpzaam. Er werd eerst verteld dat het onderweg was, toen werd er verteld dat ze het opnieuw gingen maken. Ook tijdens de bezorging was er geen excuus. Erg jammer want wij bestellen vaak hier, maar dit is nu de tweede keer dat ze veelste laat waren!

Luuk Zegwaard
12 februari 2021
Christine
7 februari 2021

Ondanks het slechte weer prima optijd!

Pols
31 januari 2021

Zoals altijd eten en bezorging top, alleen zijn wij meer fan van de oude patat , deze vonden wij zeer goed .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Clara
31 januari 2021

Weer heerlijk gegeten en snelle service 👍

Ls
30 januari 2021

Eten was 10 minuten later dan gepland, maar alles was superwarm! Dat is beter dan op tijd en half afgekoeld 😉

Martin
16 januari 2021
Sander van de Werken
10 januari 2021

Lekker gegeten en de bezorging was prima, alleen jammer dat de saus is vergeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Luuk Zegwaard
2 januari 2020

De American was wel heel erg pittig. De rest was wel erg lekker.

Korneel van essen
21 december 2020

Was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan dejonge
20 december 2020

Bezorging is goed . Alleen is het bij mij al 2 keer te laat bezorgd. Gisteren was het een Half uur te laat. Graag beter op de tijd letten

Kees Groeneveld
19 december 2020

Mooi op tijd en alles goed warm 👍👍

Richard
16 december 2020
Christine
13 december 2020

Super snel! En handig bestellen via de app!

Anneke ter Steeg
12 december 2020

Prima eten en vlug en netjes bezorgd. Nog nooit een klacht gehad dus een aanrader om hier je eten te bestellen 👌

Nick
11 december 2020

Eten was meer dan voldoende voor 1 persoon, het was helaas een beetje lauw geworden, dus misschien kan het de volgende keer wat beter ingepakt worden?

Maja
10 december 2020

Precies op tijd bezorgd. Eten was heerlijk en een zeer ruim portie.

Olaf van Kooten
6 december 2020

Snelle bezorging, uitstekende shoarma, lekkere salade. Alleen de friet viel me tegen.

JandeJonge
6 december 2020
Pols
5 december 2020

Alles lekker , zoals altijd , vonden onze 2 mee eters ook. Snelle bezorging

Richard
3 december 2020
JW
29 november 2020

Netjes op tijd geleverd, prima kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corry
28 november 2020

Prima eten. Alleen deze keer drie kwartier te vroeg. Bezorger wilde het weer meenemen en op de juiste tijd brengen, dus zeer klantvriendelijk. Maar dat vond ik jammer van het eten dus gewoon aangenomen.

JC
22 november 2020

Het was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacky
18 november 2020

Heerlijk gegeten ! keurig op tijd bezorgd ! Klasse !

Kamsteeg
15 november 2020

De friet was weer koud En de sate vreselijk droog En het sap van de sate was door heel de tas gelopen zodat alles nat was Echt zonde,we weten dat jullie beter kunnen Maar helaas is dat erg wisselend

MG
15 november 2020

Super! Echt vers en heerlijk warm eten. Top! Aardige mensen, goede service met een glimlach.

Kv
14 november 2020

goed warm en snel geleverd, goede kwaliteit en ruim voldoende.

Pols
8 november 2020

Zoals altijd , alles heel lekker en vers, en goed warm.

Anoniem
7 november 2020

Pizza was top, lekker vers, veel ingrediënten(pizza Haven). Bezorging duurde echter veelste lang, 1,5u op gewacht en dat is de optie "zsm". Via mail werd aangegeven dat het 1u zou duren. Om die redenen zal ik hier niet meer gaan bestellen. Afhalen is vast beter

Corry
7 november 2020

Was goed op tijd en goed verzorgd.

Piet groeneveld
7 november 2020

Zowel de digitale bestelling en de bezorging verliep vlekkeloos 👍👍👍

Maud
6 november 2020

De beste allertijden!

Arie
4 november 2020

Lekker eten daar en je hebt zeker geen honger meer als je het überhaupt allemaal op kunt. Een aanrader.

Van Berchum
1 november 2020

Het was weer goed gisteravond

Theo
30 oktober 2020

Snelle bezorging👍🏻

Diana Versluis
29 oktober 2020

Wel eens meer besteld bij de Haven , maar deze keer viel het tegen. De friet was koud en slap en de kipstukjes waren wat aangebrand. De bestelling was precies op tijd dus dat was oké.

kraaijeveld
25 oktober 2020

tot nu toe geen commentaar op het gerecht sla ziet er een beetje bruinig uit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kees Groeneveld
22 oktober 2020

3 pizza's besteld waren helaas niet meer warm toen ze bezorgd waren 🙁

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Box
18 oktober 2020

De bezorging was snel (30 min) en het eten was lekker en heerlijk warm

Linda
17 oktober 2020

Was weer heerlijk alleen jammer dat u mn 2de pitabroodje vergeten was.

Pluijm
16 oktober 2020

Goed eten, warm als 't gebracht wordt, snelle bezorging

JC
11 oktober 2020

Was weer heerlijk!!

pols
10 oktober 2020

Alles weer erg goed, snelle bezorging , eten lekker, goede shoarma en patat.

Henk
5 oktober 2020

top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maja
5 oktober 2020

Het heeft allemaal heerlijk gesmaakt, en werd keurig op tijd bezorgd. En het was veel, heel veel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

kamsteeg
4 oktober 2020

De smaak was goed,maar helaas was alles koud. Vlees konden we opwarmen in magnetron, maar friet natuurlijk niet Wel jammer,tis toch 22 euro

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Josine
27 september 2020
Josine
27 september 2020
J c
26 september 2020

Was weer heel lekker!!!!

Ippel
20 september 2020

Heerlijk eten , goede kwaliteit ! Bezorging altijd snel !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tieben
13 september 2020

Goede pizza rijk belegd zeer lekker en op tijd bezorgd

Van Berchum
8 september 2020

Zeker een andere marinade het was lekker

Vermeulen
7 september 2020

Bestelling voor de 2e keer niet compleet. Via de telefoon en Messenger waren jullie niet te bereiken. nieuwe bestelling geplaatst met een opmerking eronder.. wordt niet gezien. uiteindelijk uur later de ontbrekende bestelling zelf moeten ophalen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Konings
3 september 2020

Geen opmerkingen! Goed eten en stipt op tijd bezorgd.

Darina Dragneva
1 september 2020

Super vriendelijk personeel, snelle service en heerlijk eten We blijven zeker bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Luuk
29 augustus 2020

Heb enorm lekker gegeten, maar moest ruim een half uur langer op het eten moeten wachten dan afgesproken.

Mvb
24 augustus 2020
Irma Snijders
24 augustus 2020

Het was heerlijk, de pizza's en dürüm. Jammer dat het pitabroodje bij de gyros vergeten was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Corrie kooijmans
18 augustus 2020

Wij vonden de friet niet zo warm was lauw de rest was goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lancee
17 augustus 2020
Linda Dalm
15 augustus 2020

Was weer heerlijk alleen jammer dat met nog 1 dag te gaan de kortingscode het niet deed.

Sebas
12 augustus 2020

Vlotte service en aardige bezorger

Vos
9 augustus 2020

Topper

Adja
8 augustus 2020

Was weer heerlijk!!

C. Duijster
31 juli 2020

Prima eten voor nette prijs Op tijd bezorgd

Corine
14 juli 2020

Prima pizza's, prima bezorging, prima service, niets op aan te merken!

Kees
9 juli 2020

Bestellen ging makkelijk online en was heel snel bezorgd, nog voor de tijd en grote porties, ik had extra besteld, omdat ik nog niet wist hoeveel je zou krijgen , maar was zoveel over dat er nog twee mensen van hebben kunnen eten, zag er goed uit en smaakte heerlijk, prima eten

Theo
22 juni 2020

Wederom perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gertine
6 juni 2020
Monique
2 juni 2020

Al meerdere keren besteld en altijd op tijd geleverd en goede kwaliteit! Zeer tevreden!

Muller
21 mei 2020

Duurde wel wat langer dan gezegd werd, maar dat werd goed gemaakt door het lekkere eten en de vriendelijke bezorger.

Jacob
12 mei 2020

Prima producten en bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monshouwer
11 mei 2020

Het eten was lekker. Was alleen niet echt warm en dat was jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gert
11 mei 2020

bezorging was super snel, alleen daar had ik niet op gerekend, na betaling stond er dat ik bijna een uur moest wachten, maar de pizza was er in een kwartier :)

C van den Heuvel
6 mei 2020
Aart van Stigt
16 april 2020

Zeer tevreden over het eten en de bezorging

Marty Vos
4 april 2020

Keurig op tijd geleverd, en verrukkelijk.

Bas
31 maart 2020

Op tijd geleverd, prijs/kwaliteits verhouding is top, lekker eten 👌

Clara
29 maart 2020

Heerlijk gegeten. Bedankt voor de service in deze moeilijke tijd

M. Daggelders
29 maart 2020

Voor het eerst besteld. Bestelling nog voor de aangegeven tijd geleverd. Vlees van kleine en grote shoarma schotel zat bij elkaar. Had ik liever apart gezien. Het zijn tenslotte 2 schotels. Frietjes vrij snel koud maar dat is logisch gezien de afstand. Voor de rest super. Bestellen zeker nog een keer.

Theo
26 maart 2020

Zoals altijd ook in deze tijd snel en zeer goed warm geleverd Top smaak Ga zo door Veel goede gezondheid allemaal Gr Theo

Rob
22 maart 2020

Heerlijk en snel

Clara
16 maart 2020

Wederom een heerlijk broodje op en snelle levering

Dragneva
10 maart 2020

Heel lekker , snelle bezorging, vriendelijke mensen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Clara
8 maart 2020

Heerlijk broodje, snel geleverd

Thro
3 maart 2020

Snelle levering en hele lekkere pizza

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
29 februari 2020
henry de goede
21 februari 2020

was eenvoudige , maar prima , met zorg gemaakte pizza. Precies op tijd warm afgeleverd. Om nog eens te doen.

Magda
17 februari 2020

Eten is vaak gewoon goed. Alleen de aangegeven tijd van bezorging klopt vaak niet. Nu vind ik een marge van 10 min eerder of later echt geen probleem. Maar 30 min eerder!!!! Vind ik echt niet fijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bos
12 februari 2020

Had een pizza salami met peperoni besteld. Kreeg een salami met groene peper. Was echt enorm pittig, beetje jammer. Hoop dat volgende x het personeel wel het verschil weet... bezorging was wel weer lekker snel!

Noorloos
10 februari 2020

Na 45 min kwam het eten.patat was koud en we misten een kapsalon doner.gebeld zou met spoed gebracht worden.25 min later !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bettina Schram
1 februari 2020

De pizza margaritha was veel te hard of te lang gebakken..hij was donker bruin en hard aan de bovenkant wat niet lekker smaakte. Dit ben ik normaal niet gewend van jullie

Peter
31 januari 2020

Lekkere turkse pizza's gegeten en goed op tijd èn warm bezorgd.

Paans
29 januari 2020

Top bedrijf

Theo
25 januari 2020

Snelle bezorging Nog heel warm Smaakt zeer goed Rijk belegd Eén woord top Ga zo door Eetcafé De Haven

Ontevree
16 januari 2020

Na de bestelling te hebben geplaatst 5 kwartier moeten wachten .min puntje eten was wel lekker

Sander
11 januari 2020

de beste allertijden!

Monshouwer
11 januari 2020

Gewoon lekker, goed en veel.

Theo
6 januari 2020

Heerlijke pizza Goed belegd en nog zeer warm Snelle bezorgtijd

Jac
2 januari 2020

De bezorging was ruim 30 minuten later dan in eerste instantie aangegeven. Kwam door de drukte.

Gert
31 december 2020

Snel geleverd aan de deur, lekker tijdens de film gegeten

Helma
29 december 2019

Lekker op tijd en warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
18 december 2019

Snel en warm geleverd Perfekte smaak

Clara
5 december 2019

Via internet besteld, even een klein telefoontje over de levertijd en 10 minuten later werd er al een heerlijk broodje bezorgd. Top service en kwaliteit.

Esme
24 november 2019

Altijd top kwaliteit Eten is heerlijk De service van personeel helemaal top altijd gezellig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jordy
22 november 2019

De pizza.s waren weer erg smaakvol goed belegt .

Leo
11 november 2019

Goed eten, snel bezorgd.

Tevree
17 september 2019

Was snel bezorgt goed warm .goeie portie kapsalon shoarma top .goeie bezorger .(Ferry)

Raoul
17 augustus 2019

Lekker eten maar heel erg slordig. Als 1e waren er 2x chickenstrips niet meegeleverd en de 4kazen pizza was koud en de kaas was amper gesmolten. Ik heb wel eens vaker problemen gehad maar kreeg ik netjes korting maar dit keer niks. Dat vind ik jammer.

Martins
29 juli 2019
Helma
15 juli 2019

Was op tijd en warm super lekker Alleen die 5% voor beteling via een mail Niet in minderheid verekend?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Eetcafé De Haven

Beste Helma, bedankt voor uw bestelling en uw ervaring. De kortingscode dient u wel op te geven bij het kopje” kortingscode”, deze is door u niet opgegeven. Graag tot ziens!

Mel van den heuvel
13 juli 2019

Helaas ontbraken de 2 extra pitabroodjes, al 1x eerder gehad, jammer!

Theo
13 juni 2019

Pizza besteld. Was super lekker,goed warm en zeer snel bezorgd Top!!!

Henk
27 mei 2019

Prima verzorgd en waar voor je geld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jac
11 mei 2019
Hans Van Gammeren
24 maart 2019

Was weer voortreffelijk en snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
16 maart 2019

Super snelle levering

Ria en Bart
15 maart 2019

Pizza's heerlijk van smaak en snelle bezorging.

Mark
7 maart 2019
Danny
24 februari 2019

Geweldig en zeer op tijd . Eten was ruim en prima in orde

Edwin
11 februari 2019

Alles gewoon goed. Kwaliteit prima en bezorgtijd zelfs nog voor opgegeven tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeanine
1 februari 2019

Eten was mooi op tijd bezorgd en was heerlijk

Arnold
30 januari 2019

Perfect op tijd, grote porties en echt lekkere pizza's

Wim
26 januari 2019

???

Engel van Rosmalen
12 januari 2019
Lizette
10 januari 2019
Irma
9 december 2018
Lizette
14 november 2018
Martin Ras
12 november 2018

Nadat bestelling geleverd was ontbrak een portie friet en de Friet die was meegeleverd was koud. Wel gebeld en werd goed opgelost en ga ervan uit dat dit eenmalig was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Noorloos
11 november 2018

Hadden aardappelschijfjes besteld en kregen friet!! Dat was jammer maar verder top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jac
3 november 2018
Roosje
14 oktober 2018

Prima gegeten ... goede bezoring

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S76
13 oktober 2018

Heerlijke snelle levering als j honger hebt! Ideaal zo en smakelijk

Gert
11 oktober 2018

Zeer goed! alle collega's waren zeer tevreden over de pizza's maar ook over precies op tijd bezorgen! Prijs is wel aan de hoge kant voor een pizza

Richard
7 oktober 2018

Lekker en zoals verwacht op de afgesproken tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Connie
6 oktober 2018
Arnold
4 oktober 2018

Precies op tijd geleverd, had een kleine schotel besteld maar je krijgt echt veel. Lekker eten en niet te duur

j.v.anrooij
23 september 2018
Martin Ras
2 september 2018

Prima eten voor OK prijs. Belangrijkste is dat het eten nog goed warm is en dat op of rond jouw opgegeven tijdstip daadwerkelijk ook bezorgd wordt!

J.v.Anrooij
24 augustus 2018
de Laat
18 augustus 2018

Eten was heerlijk. Jammer dat we 2 uur moesten wachten voordat het bezorgd werd en dat er vanuit het restaurant zelf geen bericht kwam.

Reyrink
31 juli 2018

Top bezorging en vriendelijke bediening

Jacolina
26 juli 2018
Herman
23 juli 2018

Zoals we gewend zijn van de Haven, zeer smakelijk en een snelle en correcte bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Heidi
21 juli 2018

Bezorging was super snel

Gerdine
19 juli 2018

Lekkere pizza op! Optijd bezorgd !

Advocaat
16 juli 2018

Eten was heerlijk Alleen kwam het pas 15 min na de bezorgtijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter
12 juli 2018
J.v.Anrooij
6 juli 2018
J.v.Anrooij
15 juni 2018

Bestelling ver optijd gedaan en ruim een kwartier na de aangegeven tijd bezorgd.

Engel van Rosmalen
31 mei 2018

Prima zoals altijd

Kapel
13 mei 2018
Joke honkoop
12 mei 2018

Heel tevreden