Bewertungen von De Haven Grillroom Werkendam
Neue Beurteilungen
Colijn
Was heerlijk. Keurig op tijd bezorgd
Kees van Maastricht
Lekkere pizza's en schotel netjes op tijd geleverd.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Filip filip
Filip filip
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw beoordeling Svp De grillroom Haven team
Dirky
Netjes op tijd geleverd, maar jammer als je knoflooksaus besteld, en je krijgt vervolgens sambalsaus.
Edwin Paans
W
Lekker, warm bezorgd en precies op de afgesproken tijd.
Stefan
Weer heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en goede kwaliteit
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Svp De grillroom Haven team
RHZ
Het was weer heerlijk, zoals altijd.
Jacky
vegetarische pizza is mijn favoriet en zeer aan te bevelen
Jacky
heerlijk gegeten, goed warm! en vriendelijke bezorger!
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Svp De grillroom Haven team
Edwin Paans
Alles was goed,het bezorgen op tijd en het eten was ook goed. Complimenten!!
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Mvg De grillroom Haven team
Irma
Lekkere pizza's. Goed heet werden ze bezorgd en goed op tijd. Bedankt.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Svp De grillroom Haven team Mvg
JW
Lekkere Pizzaâs en binnen 30 minuten bezorgd.
Irma
Het eten was goed heet en erg lekker. Voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijke en galante bezorger!
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor het compliment. Altijd welkom en hopelijk tot snel!!!
Maja
Alweer helemaal top! Dit keer pita shoarma en Turks broodje shoarma.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Svp Mvg De grillroom Haven team
Konings
Kees van Maastricht
Netjes op tijd bezorgd door vriendelijke bezorger. Eten van prima kwaliteit en lekker warm.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen svp Mvg De grillroom Haven team
RHZ
Zoals altijd was het eten weer heerlijk! En wat een uiterst vriendelijk en kundig personeel. Helemaal TOP!
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen . Svp Mvg De grillroom Haven team
Rowie
Altijd optijd de levering bij bestelling smaakt altijd goed en zeer vriendelijk
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Svp Mvg De grillroom Haven team
Connie
Broodje gyros was heerlijk en voldoende en geleverd binnen de verwachte tijd!
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen svp Mvg De grillroom Haven team
Dick
Is goedđđ»
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
GM kamsteeg
Het was deze keer allemaal perfect ,echt top. Goed geluisterd naar onze wensen Thanks
Hetty Kamerman
Het was weer heerlijk en altijd op tijd bezorgd zelf eerder als gezegd top! Ik kan niet anders zeggen
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Mvg De grillroom Haven team
Blokland
Op tijd, warm en smakelijk!
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Svp De grillroom Haven team
Maja
Zoals altijd weer prima! Werden zelfs gebeld om te vragen of het erg was dat de bezorger een kwartiertje later kwam, echt prima geregeld!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Svp De grillroom Haven team
Kees van Maastricht
Warm bezorgd binnen aangegeven tijd. Portie friet iets kleiner dan normaal Kwaliteit eten was goed
Hetty Kamerman
Snelle service altijd op tijd en heerlijk eten!!
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Mvg De grillroom Haven team
Wilma
Was weer super lekker en snel klaar.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Mvg De grillroom Haven team
Chris
Heerlijke kipfilet schotel met champignons, paprika en patat gegeten. Alles was goed warm. Echt een aanrader. De bezorger was vriendelijk zoals altijd. Deze bezorger moeten jullie behouden. Beter dan de jongens op de fa
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Mvg De grillroom Haven team
RHZ
Was weer heerlijk, als altijd.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Mvg
Jantine
Vlees en salade heerlijk Friet niet zo lekker, waarschijnlijk 2 x gebakken
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw review, we gaan extra opletten voor volgende keer sorry voor ongemak Mvg Haven team
de Koff CJ
Altijd vriendelijk en snel.
Antwort von De Haven Grillroom
Beste klant bedankt voor uw leuke beoordelingen Mvg De grillroom Haven team
Heidi
HA vd Ven
Super lekker en super op tijd
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Mvg De Grillroom Haven team
HA vd Ven
Helemaal uitstekend. Snel en lekker
Henri V.
Op de afgesproken tijd was de online-bestelling beschikbaar en nog belangrijker: de bestelde pizza's waren heel lekker. Hulde ! Kan De Haven dus voor heerlijke pizza's aanbevelen.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Mvg De grillroom Haven team
Arno
Was lekker het eten, aanrader.
Ivan karytska
Hetty Kamerman
Ik ben altijd zeer tevreden over de kwaliteit en de bezorging is ook altijd optijd of vaak zelfs eerder
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Mvg De grillroom Haven
Danny
Op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Mvg De grillroom Haven
Jacky
heerlijk gegeten, goed warm en op tijd geleverd
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Mvg De grillroom Haven team
J C
Was weer heerlijk!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Mvg De grillroom Haven team
Gijs Hol
Heerlijke bestelde producten, alles van goede kwaliteit en ook goed warm. Prettige besteller en prima op tijd. Hadden nog een probleempje met gluten, maar ook dat werd opgelost. Kortom prima en tot de volgende keer. Gijs Hol
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordeling Svp De Haven Grillroom team
Jonny Martins
Uitstekend, snel, en heerlijk hier ga ik vaak wat bestellen.en ik raad het iedereen aan.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Graag tot ziens De grillroom Haven team
Dennis
Het eten werd snel bezorgd na het bestellen. De kwaliteit van het eten is super đ
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw beoordeling Svp De grillroom Haven team
Kris
Was heerlijk. Werd ook gebeld over de allergie die ik bij de bestelling had opgegeven. Super!! Werd echt rekening mee gehouden. Echt een aanrader om hier te bestellen.
Chris
De pizza was erg lekker, goed warm en lekker veel groenten er op. Bezorger was op tijd en erg vriendelijk.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw beoordeling Svp De grillroom Haven
Ine
Alles prima!
Irma Snijders
Goed eten, flinke porties. 1 maar: de beloofde olijven zaten niet op de pizza
Willemijn
We waren heel blij dat de pizza op een afgelegen plek bezorgd werd.
Gijs Hol
Vrij grote bestelling, maar deze was exact op afgesproken tijd en werd keurig en nog perfect warm afgeleverd. Kwaliteit was prima knapperig, smaakvol en goed gevuld. Bij een volgende pizza gezinsmiddag wordt er zeker weer hier besteld.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor de leuke beoordelingen svp De grillroom Haven team
Heidi
Kyan van den Heuvel
Gerco
Shoarma was goed, ook weer smaak aan vlees, ruim voldoende vlees en altijd op afgesproken tijd đ
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw beoordeling, Mvg De grillroom Haven team
Pols
3soorten kapsalons besteld, alle erg lekker
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor de leuke beoordeling Mvg De grilroom Haven Team
Christine
Prima eten, ook meer dan voldoende. Vriendelijke bezorger en keurig op tijd gebracht. Alles was goed warm. Echt een aanrader.
Antwort von De Haven Grillroom
Vriendelijke bedankt voor je beoordeling Mvg Haven Grillroom
Pols
Lekker weer , top pizza .
Pols
Sjan
De eerste keer was er verwarring waar te bezorgen.. De tweede keer netjes bij de juiste deur afgeleverd.. Vriendelijke bezorger..
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Maja De Vre
Eigenlijk nemen we altijd shoarma, nu een keer pizza, ook die was heerlijk. En als altijd was de bezorging ook perfect.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Maja
Altijd super vriendelijke bezorging, en ook het eten smaakte weer prima.
Ippel
Heerlijk Goed Snel
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor de leuke beoordeling mvg Eetcafe haven team
Stefan
Goede kwaliteit van eten en bezorgen đđ»
Pols
Erg goed , snelle bezorging
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor de leuke beoordelingen Haven team Mvg
Ad Ippel
Goed eten en zoiezo hele fijne mensen .Toppers â€ïžđŻđ
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor je leuke beoordelingen mvg Haven team
Liselot
Kremer Karin
Dennis
Maja
Zoals altijd.....prima dus!
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor je leuke beoordelingen, Haven Team Mvg
M van der Hulst
Lekkere friet, satésaus en de knoflooksaus. Complete vleesschotel, goed warm. Vlotte bezorg service.
A T
Smakelijk en goed verpakt. Salade was vers en het broodje was ook heerlijk!
Maja
De shoarmaschotel was weer heerlijk, zoals altijd!
Connie
Snelle levering en lekkere pizza
Henk Mekelenkamp
Jacky
op tijd bezorgd, vriendelijke man, goed warm en heerlijk gegeten.
Manuel van der Hulst
Pols
Alles zoals al vele jaren , erg lekker , goed warm , en op tijd bezorgd , kunnen nog steeds echt geen minpunt ontdekken.
Corrie
Connie
Goede kwaliteit en binnen de afgesproken tijd geleverd.
Stefan
Goede service en lekker eten
Julian
Aardige bezorger, wel een beetje aan de dure kant. Het eten was wel goed.
Stefan
Lekker eten, goede bezorging đđ»đ
Heidi
Christien
Lekker eten, goed warm en voldoende. De bezorger was ruim op tijd en erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
A T
Kapsalon kipdöner, vind het vrij prijzig maar de schaal was goed gevuld en lekker. Salade en saus apart bijgeleverd en erg vriendelijke bezorger.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jacky / Cor
Heerlijk zoals altijd goed warm en op tijd gebracht
Antwort von De Haven Grillroom
We doen ons best, bedankt voor leuke beoordelingen Mvg Orhan
Patrick
Ik vond weinig satesaus op de kapsalon sate zitten. Verder was het prima
Antwort von De Haven Grillroom
Hoi Patrick, Bedankt voor je bestelling en je mening Volgende keer met een notitie vermelden dat je extra saté saus wil hebben , dan doen we extra Mvg
Trudy Bosboom
mitch
Pizza dĆner met ui,paprika was nog goed warm. En het Was echt zo lekker, Heb heerlijk van gegeten Complimenten voor de chefkok De bezorging was ook goed De beste man was vriendelijk Voor hem een compliment voor zijn snelle en vlotte bezorging. Aangegeven tijdstip was correct 18:00-18:15 hij stond voor me deur 18:02
Antwort von De Haven Grillroom
We staan altijd klaar met onze dienst voor onze klanten bedankt voor leuke beoordelingen mvg Eetcafe de haven
Joukje
đ
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw review Mvg De grillroom Haven
Kees
Kapsalon was heerlijk, pizza HawaĂŻ met extra ananas was ook lekker maar mag volgende keer wel wat meer ananas want had extra besteld en lag niet veel ananas op
Gerard Martins
Er zit nog steeds te veel zout in de saus van de Havenschotel Heb heel de avond aan het water gezetten
Goof
Pizza was lekker en op de afgesproken tijd geleverd!
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor leuke beoordelingen mvg
RHZ
Alweer over-/ovenheerlijke pizza's, topkwaliteit
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor de leuke beoordelingen mvg
Aart van Stigt
Bezorging oké kwaliteit eten oké niks op aan te merken
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Connie
Ronald
Perfect gebakken pizza peperoni. Het was geen vette pizza wat je vaak ziet. Totaal geen vet in de doos. Perfect dus. Kippenstrips ook lekker crispy. De nieuwe Knoflooksaus ook erg lekker!
Antwort von De Haven Grillroom
We staan altijd klaar met onze dienst voor onze klanten, bedankt voor uw leuke beoordelingen mvg Eetcafe de haven
Wendy
Een geweldige pizza en zeer snelle bezorging!
Antwort von De Haven Grillroom
We staan altijd klaar met onze dienst voor onze klanten bedankt voor leuke beoordelingen mvg Eetcafe de haven
Antwort von De Haven Grillroom
Bedankt voor uw leuke beoordelingen Svp De grillroom Haven team